16 17’sinde yumurtam çatladı değerlendirdim yumurtlamanın dokuzuncu günü test negatif çıktı. Ama kasık ağrım ve bel ağrım fazlaydı beklenen adet tarihim 1 şubat. Dün çok şiddetli bir karın ağrısıyla uyandım kesin bugün regl olacağım dedim olmadım akşamına da karın ağrım bitti bugün ara ara vuran bir karın ağrım ve ara ara vuran bir kasık ağrım var tahminimce zaten testi erken yaptım. Hapta içemiyorum ama bilmiyorum bunlar belirtimi