saturn0908 Kızlar göğüsümden sıkınca az miktarda bir süte benzer sıvı geldi gebelik belirtisi olabilirmi ara ara kaşık ağrısı da var bata 7 gün var başına gelen var mı
gizemm_ocal saturn0908 gebelikten mi onu bilemem ama benim arkadaşımın prolaktin yüksekliği sebebiyle aynısı olmuştu doktor ilaç vermişti. Eğer hamile değilseniz doktora gitmeyi ihmal etmeyin 🙏🏻
bilemiyorummaltan saturn0908 gebeliğin sonlarına doğru süt gelebilir ama gebeliğin başında zaten daha süt üretilmiyor, sizdeki prolaktin yüksekliği olabilir korkmayın gidip doktorla görüşün mutlaka
Tuba5252 saturn0908 benımde öyleydi ama benden beyaz süt gelmedi yapışkan şeffaf bir sıvı gibi bişey geldi test verdim hamıleydim reglime de 1 hafta vardı . Doktora gözükün siz yinede
Bus-ra590 saturn0908 meme ucundan sıvı gelmesi kötü birşeye de işaret olabilir Allah korusun o yüzden hemen görünün bence..
Sahra1221 saturn0908 kendiliğinden akmıyorsa korkma. Adetin 2. Veya 3. Günü prolaktin baktır. Yüksekse ilaçla hemen düşüyor. Çok yüksek olması gebeliğe engel. Eğer değilse sorun yok
Aleyzeee saturn0908 doktora gözükün en kısa zamanda prolaktin hormonunuz çok yüksek olabilir gebelik yoksa eğer o hormon yüksekse gebeliğe de engel oluyor maalesef
Elfidanur saturn0908 bebiş var mı annesi bende de göğüsten kendılıgınden su veya süt rengı önemi yokta doktor normal dedı bısey olmaz dedı ılac yazmadı golcü asıt kullanıyorum
Elfidanur saturn0908 maşallah darısı bana bendede aynısı var bılıyor musun ne dedı doktora gıttın mı hiç
saturn0908 Elfidanur yok canım daha gitmedim 2 kez kan verdim sadece kalp atışını direk duymak için geç gidicem