Kızlar 4 gündür sol göğsüm ağrıyor ve regl sancısı gibi sancı geliyor ama çok şiddetli gelip gelip geçiyor 24 haftalığım sizce bu normal mi dr git diyeceksiniz ama yurt dışındayım malum çok çok acil birşey olmadan hastaneye gitmiyoruz sizce korkmalı mıyım normal değilse acile gidicem aranızda böyle olan var mı 😢😢