Asena6532 Kızlar Antalya da Yaşam Tüp merkezine giden oldu mu?Ayla sargın ve Timur Gürgan hocalar varmış baya iyi oldukları söylendi biz de gidip görüşme kararı aldık fakat sizlere sormak istedim.Giden varsa yardımcı olur mu?
Asena6532 Fusya Önceliğim ilgi ve doktorun yaklaşımıydı.Öncesinde memorialde Şafak beye gittik çalışanları çok soğuk buldum.Bir de burayla görüşelim dedik ilgi alaka üst düzeydi.Doktorum Ayla hoca asla beni tedirgin etmedi.Konuşmalarıyla beni hep sakinleştirdi.Hemşirem Özge hanım müthiş ilgiliydi bir hemşireden çok ama çok fazlasıydı.Karı koca biz biraz paniğiz.Hep destek oldular.Merak ettiğimiz bir şey olduğunda hemen ulaşabildik.
Milda Bilmiyorum eğer uzun yıllardır deniyorsaniz maddi imkanınız varsa Kıbrıs’ı duymuştum bukonuda iyi diye.
damlaloglu Gelecek tüp bebek merkezi diye bir yer varmış bir de duydunuz mu acaba orayı, Alanya’dayım ben ve birkaç kişiden oranın iyi olduğuna dair duyum aldım bilginiz var mı?
anlrnalbumu damlaloglu bende alanyadayım ayın 20 sı Antalya tüp benek merkezine aldım işinin en iyisi diyorlar
anlrnalbumu damlaloglu gelecek tüp bebek merkezi de Antalya tüp bebek merkezinden destek alıyormuş bana da öyle denildi seninle tanışmak isterim Alanyadaymışsın bu süreç hakkında konuşuruz 🥹
damlaloglu anlrnalbumu Oraya giden bir kaç kişi var etrafımda onlar önermedi bir tanesi orayı bırakıp dediğim merkeze başlamış sonuç almışlar o yüzden bende bu merkeze başladım nasıl gidiyor peki hangi aşamadasınız
anlrnalbumu damlaloglu doğum kontrol hapı verdi 51 yumurta gördü pcosum kontrol altına almak için 5 Kasım da tekrar gidicem
damlaloglu anlrnalbumu Bende de pcos var ama benim yumurta toplama sürecim bitti çok şükür, 15 yumurta toplandı 6 tanesi döllendi ve donduruldu, transfer için önce rahim dinlendirme yapılacak. 🥲🥰
damlaloglu anlrnalbumu bana buradan bildirimler düşmüyor ben hep çok geç görüyorum, Instagram’dan iletişim kurmak istersen @damlaloglu ekleyebilirsin. Bende tanışmayı isterim gerçekten bu süreçte aynı şeyleri yaşayan biriyle konuşmak ikimize de iyi gelecektir diye düşünüyorum 💕