Esraa00 😅😅 ayy inan ki aynı durumdayiz. Benim eşimde bıktı artık ama napiyim elimde değil ki ağrıyor. Benimde ilk üç ya kanama leke ile geçti düşük riskim wardi hep yattım şimdi de bı karın, kasık, bel ağrısı, gece ayak yanması, çarpıntı, şeker say say bitmez