duyguu11 bende ilk başta günde 9 damla hergün aldırıyordum , o bitti kendi doktoruma ikinci kez yazdırdım doktor hergün kullanmana gerek yok dedi arada iç dedi bende dediğim gibi bi iki gün arayla içiyorum 5 damla , içinize sinmiyorsa doktorunuza sorun bide doktorunuz mu dedi günde kaç damla içeceğinizi. Mesela benim reçetemde yine 9 damla yazıyordu eczacı öyle dedi ama doktor 5 damla iç dedi reçetede hergün yazıyor ama doktor bi kaç gün arayla iç dedi .