Kızlar merhaba 5 aydır deniyorum olmuyor. Biliyorum Burda yıllarca deneyenler var. Ama kendimizi o kadar inandırmışız ki. Eşimle 5 ay önce konuştuk şubatta deneyelim o zaman hamile kalırsan oğlumuzla aynı ay doğumlu olur demişti bende 5 6 ay çok farklı olsun demiştim . Gerçekten şubata geldik gebelik elde edemedim. Bir kez oldu geçen ay oda kimyasal oldu. Kimyaaaşsan sonra diğer ay hamile kalan çokmış diye çok heveslenmiştim ama olmadı. Bu ay ovülasyon testi almayacağım buraya girmeyeceğim . Kendimi ruhen çok yorgun hissediyorum . Yine şükrediyorum 2.5 yaşında bir oğlum var rabbim hiç olmayanlara bekleyenlere güç versin