Zezeb 37 haftalık hamileyim. Ve sanırım gripten ölüyorum. Baş ağrısı, öksürük, ateş ve en önemlisi vücut kırgınlığı. Şuana kadar hiç ilaç almadım ama bu başka bişey dayanamıyorum. Parol içebilir miyim ve kaç mg
Eua11 Zezeb merhaba geçmiş olsun evet parol içmek de herhangi bir Sıkıntı yok bende 30 haftalık hamileyim çok sık migren atakları geçiyorum doktorum parol kullanabilirsin dedi ayrıca tetenoz aşırı vurduğumda sağlık ocağı hemşiresi de aynı şeyi söyledi parol bebeğe bir sorun yaratmaz kendini çok kötü hissedersen içebilirsin demişti