beysenyil merhaba yeni gebeyim yorumunuzu gördüm yasemin hanıma ilk bir enfeksiyon tedavısı için gittim memnun kaldım sonra gebe kalınca yine onu tercih ettim ama kararsızım sizin doğum kontrol süreci nasıl ilerlemişti acaba ? memnun kaldınız mı birde normal istiyorum sezeryan yanlısı mı norma mi