Bus-ra590 Kızlar detaylı ultrasonda down sendromu olduğu belli olur mu ? Nelere bakılıyor genelde bilgisi olan var mı ? 20 haftalığım
nisoom01 Bus-ra590 ben bugün girdim canım evet belli oluyor her yerine baktılar ölçütlerini yapıyor suyuna plesantana filan bakıyorlar benim çok şükür her şey yolunda çıktı 🙏🏻
Bus-ra590 nisoom01 çok şükür çıkmamış ben bu zamana kadar hiçbir testi yaptırmadım ve şuan merak içindeyim ya 🥺 aklıma kötü şeyler geliyor hep.. devlet iyi bakıyor mu bilginiz var mı
Eesraaa34 Bus-ra590 bende sizin gibi hiç bir şey yaptırmadım detaylıda her şey yolunda çıktı ama belli oluyor mu bende bilmiyorum
nisoom01 Bus-ra590 bende hiç bir testleri yaptırmamıştım kuzum merakla bugünü bekliyordum hatta o kadar çok kafama taktım ki rüyalarıma giriyordu ama çok şükür temiz çıktı içini ferah tut şeninde hayırlısıyla temiz çıkar devlet iyiydi ben memnun kaldım 😊
Eesraaa34 Bus-ra590 evet özelde yaptırdım İstinye live hastanesinde doktor bize burun kemiğinide gösterdi ense kalınlıkta normal çıktı ama şöyle söyledi bazı down sendromlu çocuklarda ense kalınlığı normal olabiliyor ama burun kemiği vardı gösterdi bize
Eesraaa34 Bus-ra590 inanki hiç bilmiyorum ben iyi bakmazlar diye gitmek istemedim açıkçası devlette takipliyim ama detaylıda bazıları kötü yazmış riske atmak istemedim 1 saate yakın sürdü baya inceledi devlet böyle yaparmıydı bilmiyorum
Bus-ra590 Eesraaa34 bende özele takipliyim fiyat biraz fazla geldi o yüzden devlete alayım dedim ama kararsızım şuan 🥲
caglasb Bus-ra590 şehir hastanesinden aldim bende devlette yaptiricam ozeller cok pahali ve yaklasik 1 saat 1 bucuk saat sürüyormuş
Eesraaa34 Bus-ra590 özelden takipli olsaydım banada pahalı gelirdi çok haklısınız muayene ücretleri bile yüksek . Ama devlet takşpli olduğum için ücret gözüme gelmedi
Bus-ra590 caglasb randevu alamıyorum dolmuş 🥺 ve günlerim geçiyor eğer geç tarihe verirse mecbur özele gidicem çünkü 20+5im
caglasb Bus-ra590 bende 20+1 12 şubatta gidicem ama siz mhrs den internetten alın sabah 10 da açılıyor yeni randevular