Benim de normal doğum 30 mart gözüküyor ama sezaryen istiyorum doktor 20 mart gibi olur o zaman diyor şimdilik. En iyi kuvöz anne karnıdır kalabildiği kadar kalsın diyor. Zaten normal doğum başlasa bile 10 dakkaya ameliyathaneye ineriz sıkıntı değil diyor