Selin_aydn023 Estağfurullah canım ne olursa yaz kendi adıma diyorum
Oral aldıysan ağır gelmiştir yan etkisi ben kalkamazdım öyle ki kötü olurdum
Şey yapabilirsin sabah öğlen ağız yoluyla al gece yatarken fitil olarak kullan
Çünkü fitil olarak kullanınca kalkamaman lazım kanama yerine gitmesi lazım ki iyileşsin
İlaç eriyince su gibi akıntı kanlı akıntı sonra kahverengi sonra da beyaza döner inşallah
Ama sabah öğlen fitil olarak kullancam diyorsan kalkma lavaboya git yemeğini neyim ayarla yat sırt üstü
İyice içine yerleştir
Yastık koy kal öyle kalkma
Çok geçmiş olsun bebeğim inşallah sağlıkla ilerler 🤲🏻🌸