Şu elektrik faturası hakkındaki olay bir bana mı saçma geliyor 1050 tl faturası gelen biri 2000 bin tl ödüycek hayirr ciddi anlamda bu nasıl bir mantık neye dayanarak böyle bir şey yapıyorlar açık açık artık dalga geçiliyor artık resmenn göz göre göre insanların akılarıyla oynuyorlar şaçmlağın daniskası 😡😡😡