Kızlar merhaba 21 haftalık gebeyim ilk gebeliğim gebelikten önce de değerlerim çok düsüktü feritinim yani demirim düsükdü demirim 3 çıkmış düsük cıkmıs 2 gün önce baktırdım doktor kan serumu veririz demiş bebeğe bi zararı olur mu hamileyken taktıran oldu mu yada ne gibi etkileri oluyor bi serumla yükseliyor mu hemen ben et ürünleri yemiyorum ondan düsük büyük ihtimalle yiyemiyorum hemen tavan yaptıracak önerileniriz var mı pekmez yada vb başka şeyler bide özel hastane takipliyim kan serumu ücreti ne çıkar ki