ayse999 merhaba ben de reglime dört gün kala mecburi kan verdim ilaç almam gerekiyordu ve negatif çıktı testim 3 olarak sonra regli günüm geldi regli olamadım ben de evde ovulasyon testi yaptım pik çıktı sonra gebelik testi yaptım pozitif görünce kan verdim 143 çıktı yani reglime 4 gün kala negatifti ama tam regli günü 143 ile hamile olduğumu öğrendim o yüzden kesinlikle kendi deneyimimle yükselir diyorum öyle bir şüpheniz varsa bekleyin