Arkadaşlar bilen var mı yada başına gelen fikir verebilecek olan..
39+4 üm normal doğum düşünüyorum. Doktorum da onay verdi 3 Şubat ta yatış yapacağız dedi doktor ama bebek daha dönmedi kanala girmedi dönecek gibi de durmuyor doktorda öyle dedi ne yapacağım bilmiyorum normal doğurmak istiyorum ama mecbur kalırsam tabi ki sezeryan da olacağım yatış yapıldığım rahim ağzı açılsın yumuşasın diye vajinadan ilaç vereceklermiş 5 6 saat bekleyip eğer kanala girmez yine dönmez ise suni sancı o zaman da dönmez se ameliyat sezeryan yani. Bebek dönsün diye kanala girsin diye birşeyler yapılabilir mi acaba. Yürüyüş hareket hurma dut uhududu yaprağı çayı hepsini içiyorum yaptım yani..