10+3 haftalık hamileyim 2 gün önce bir yazı okudum bebek içeride kalp atışı dursa bile belirti vermiyormuş ve benim daha kontrolüme 10 gün var sık sık ultrasona da girmek istemiyorum ve o yazıdan sonra etkilendim mi içime garip bir şey çöktü içim içimi yiyor bir şey yoktur değil mi bebeğim içeride iyidir değil mi 😒🥺