Hayalimkizim Kızlar Zeynep Güneş mi Yoksa sadece Güneş mi ? İki tane daha çocuğum var ikiside iki isimli arada kaldım fikir almak istiyorum 🥰
AdaEcem Hayalimkizim iki ismim da ayrı ayrı güzel isimelr ama ikisi bir arada olmuyor gibi hissettim🤔
Hayalimkizim Bende sadece Güneş olsun istedim aslında çoğu kişi yanına isim olmayacak mı dedi birde eşim acaba Yağmur mu olsa dedi 🫠🫠 temmuzda doğacağı için Güneş olur diye düşünüyorum 🫶🏻💕
rosatue Hayalimkizim Benim kırmızı çizgim tek isim olması o yüzden Güneş diyeceğim ama sizin zevkiniz çift isimse Zeynep ismi de klasik ve hoş bir isim bence.