Berennn ben cok memnun kaldım doğum ekibi ve dr akın bey cok ilgiliydi. akın bey normal doğumu destekleyen bi dr kontrollerde de gayet acıklayıcı bilgiler veriyo aklınızda soru işareti kalmıyo sıcak kanlı birisi.yalnız randevu bulmak zor ilk randevuyu alırsanız sonrasını onlar ayarlıyo zaten