Dlr13 Maşallah darısı bizim başımıza 🤲🏻 ben çok rahat yiyorum ve hep sağlıklı kilo aldırıcı besleniyorum hatta bu saydıklarınızı 1 günde fazla fazla tüketiyorum mesela 1 günde 2,3 tane muz 2,3 tane yumurta yiyorum. Sadece ceviz badem fındık yemiyorum midem kötü oluyor onuda zorla ara ara yiyorum nefesimi tutarak.. yani herseyden fazla fazla yiyorum gece acıkınca bile kalkıp bunları atistiyorum ona rağmen malesef yavaş kilo alıyo. İlk gebeliğim de hep kusuyordum asla yiyemezdim iştahsızdım ona rağmen kızım haftasina gore kilolu doğdu hep gelişimi öndeydi bunda yediğim halde almıyor insanin sinirleri bozuluyor 😀 Amin inşallah toparlar ve inşallah sağ salim sağlıkla zamanında bebislerimizi kucağımıza alırız 🤲🏻