miroscumm 2 yaş kızımın dirseği cikti doktor yerine oturttu ama ağrısı yine coktu alciya aldı 1 hafta alcıda kalacakmıs sonra yine film cekilcek bilgisi olan var mı sürec nasil oluyor 1 haftaya iyileşir mi acaba