Bu ay adetim 11 gün gecikti. 11. Günde test yaptım iki kez negatif çıktı akşamına adet oldum. Bugün 8. Gün ve hala devam ediyor. Normalde 5 gün sürer. ilk 5 gün yoğundu ama üç gündür hafif leke tarzında ama ağrım hala devam ediyor. Aranızda böyle olan var mı? Doktora randevu alacağım ancak bulunduğumuz yerde randevu bulmak zor.