Nesli664066 Aynısını yaşamış ve uzun bir depresyon sürecinden geçmiş birisi olarak yazıyorum. Öncelikle Allah yardımcınız olsun. Düşük psikolojisi yaşamayan birinin anlayabileceği birşey değil. Size tek bir tavsiyem var içinize kapanmayın bu süreci varsa sizi anlayan yakınlarınızla yoksa bir uzmanla konuşarak atlatmaya çalışın. Evet çok çok zor bişey ama her zorluğun ardından bir kolaylık var Allah’ın izniyle. Umudunuzu kaybetmeyin nolur. Acınızı paylaşıyor ve bir an evvel atlatmanız için dua ediyorum, kendinize iyi bakın