Hurim şimdi internetten baktım da bebek kanala inse karnın üst tarafında boşluk hissi oluşur, kasılma ve düzenli kramp olur, nefes alış verişiniz rahatlar falan diyor bende bu belirtilerin hiç birisi yok o yüzden inşallah kanala falan inmiyordur diye ümit ediyorum😩