Melekmray Dün doktora gittim hiç bisey söylemedi az önce iç camasırıma geçecek kadar kanama olmuş idrarımı da yaparken geldi daha önce yerleşme kanaması hiç olmamıştı ilk kez kan geldi. Ne yapmalıyım? Devlette acile gitsem bakarlar mı