Hasret72 Kızlar 4 5 gündür belim ağrıyor ama iki gündür çok şiddetli sancı var belimde bacağıma vuruyor ağrısı, Kasığımda da ara ara ağrı hissediyorum Yaşayan varmı
Pnr_02 Bende boyleym ama sonradan geçiyor artık kalkmalarimda zorlaşıyor nefes alış verislerimde kızım var 2yasinda çok zor cumartesi randevum var bakalım
yeni_anne2 Hasret72 cuma gününe alabiliyorsunuz alın bence bır kaç gün erken gitmenin bir zararı olmazz belki sancılarınız vardir bilemeyiz nst girmeniz de fayda varr ben ikidir giriyorum 33 ve 34 girdim her kontrolden önce girmem de fayda var dedi doktorum artık sancı takibi önemli doğum yaklaştığı için
Hasret72 yeni_anne2 bugun gittim hastaneye, doktor baktı herşey yolunda idi bi sıkıntı görmedi, nstye girdim sancı da çıkmadı. Benek büyüdüğü için son haftalarda bel ağrısı olur dedi normal dedi doktor.