heyecanlihamile Selam kızlar adetime 5 gün var hafif bi karin agrim var ve beyaz akinti gelmiş , test yapmıştım negatif , yumurtlama günlerimi değerlendirdik bu ay , bu akıntı regl belirtisi mi gebelik belirtisi mi acaba bilgisi olan
BuketKrnn Gebelik akıntısını süt gibi beyaz kokusuz oluyor diyorlar bu ay bende de öyle oldu. Adet gecikmemin 6. Günü kan verdim çıkmadı. Bugün 8. Gün. 4 gün daha bekleyip tekrar test yapmayı düşünüyorum. Sonrası da zaten söktürücüler ve yeni bekleyişler. Umarım rabbim isteyen her anne adayının kucağını doldurur balım 🤍🥹