@Hellololo @Citirmom @Borttee çok çok teşekkür ederim 🌸 bebeğiniz de sizlere de sağlıklı ve rahat bir doğum diliyorum ALLAHTAN her şey güzel geçsin, sonrası da 🤲🏻🥰 35.000 tl nakit ödemiş eşim. Ameliyatım çok güzel geçti şu şekilde hem doktorum Sinem Albayrak ekibi ve hastanenin ekibi hemşireleri gerçekten ameliyat sırasında ve sonrasın çok ilgili ve iyidiler hastane çalışanları odanım temizliği ben hiç bu kadar beklemiyordum her şey gayet iyi ve güzeldi gönlünüz rahat olsun