Hiç belirtim yok ya üzülüyorum şuan kafama taktım inşallah tutmuştur
Gks_01 var mı başka aşılama olan
Gks_01 merhaba umudunuzu kaybetmeyin benimde hiç belirtim olmamıştı ama tuttu 🙏
krkmztlb inşallah ya kimyasal gebelikte kasıklarım çok ağrımıştı