Baran3535_ Kizlar 27 haftalik hamileyim bugün cok aşırı sinirliyim herkese patlıyor um elimde olan birşey degil 🤣
Baran3535_ Liddle_mom valla kiz hiç birşey yokken sinir küpü olmuşum herjese öyle olmuşum durduk yere sinirleniyorum konuşmuyorum küdüyorum konuaasim uok kimseyle
Liddle_mom Baran3535_ alttan alsinlar abla sen gebeşsin🤣 benim ev ahalisi oyle yapiyo kizinca alttan aliyoz seni hamilesin dogur hesaplasalim diyolar🤣🤣🤣🤣
Baran3535_ hamcokelek33 off hic sorma bu hormonlar neler yaptırıyor bize tabi bizimkiler alışık degil Gülen yüzlü espirili enerjik biri olduğum icin onlara değişik geliyor
dunnobeck Ben normalde de sinirliyim ama 22.haftaya kadar hem duygusallık hem de aşırı sinirlilik beni mahvetti 🥲
dumancagla 21.haftadayım eşime de söyledim 2-3 gündür çok sinirliyim diye çok garip bu post tam üstüne geldi tek değilmişim 😂
Baran3535_ dumancagla yok tek değilsin ben asiri sinirli olmuşum sıkıntı yok anlayışlı olsunlar bilerek olmuyor ya hormonlardan