Gunes_-42 Hanımlar birşey soracağım hamilelikte kan pıhtılaşmasi olan var mı varsa bunu nasıl anladınız bilgi verebilirmsiniz
Pnrdrsn Gunes_-42 canım doktorlar genellikle normal seyirdeki gebeliklerde tetkik istemiyor.ama sebesiz dusuklerde panel testi istiyor. Üst üste düşük yapınca ihtimal diyerek.. test sonucuna göre tedavi veriyorlar. Sizin şüpheniz nedir,dusugunuz mu oldu?
Ezgiiiisss Gunes_-42 benim ablamda vardı 3 tane bebeğini kaybetti bu yüzden doktorlar bilemedi en son başka doktora gittiğinde kan testinde gördü iğne vermişti günlük aynı saatte vuruyordu doğuma kadar vurdu
Gunes_-42 Pnrdrsn anladım yok öyle birşeyim.olmadi çok şükür ama yakın çevremizde 3 aylık hamile olan birisi pıhtı atma sonucu vefat etti sadece bu başlarda ki kan tahlili sonuçlarında anlaşılıyor mu merak ettim.
Gunes_-42 Pnrdrsn anladım yok öyle birşeyim.olmadi çok şükür ama yakın çevremizde 3 aylık hamile olan birisi pıhtı atma sonucu vefat etti sadece bu başlarda ki kan tahlili sonuçlarında anlaşılıyor mu merak ettim.
Pnrdrsn Gunes_-42 basınız sagolsun öncelikle. Tedavi olmuyordu sanırım. Bilinmediği için böyle hazin bir sonuç olmuş. Evet risk ama gerekli tedaviyi olup sağlıklı gebelik geçiren çok var tabi. Devlet bu testi tek bir defaya mahsus yapıyor. Aklınızda kalacağına yaptırın siz de. En azından varsa da tedbir alınır yoksa da bilirsiniz.
arciha Gunes_-42 İsterseniz ücretli yaptırabilirsiniz doktora bağlı olmadan eurofins firmasında yaptırmıştım ben ya da bir genetik bölümüne gözükün isterseniz devlette genellikle 3 düşük ve üzerine bu testi yapıyorlar ama
Gunes_-42 Pnrdrsn sürekli kontrollerine giden birisiymis ama herşey nasip iste, evet doğru Allah hepimize sağlıklı bir hamilelik nasip etsin. Doktoruma bir danışayım. Teşekkür ederim
Dmlakrbg Pnrdrsn devlet bir sebep yoksa yapmıyor malesef. 2 defa genetik bölümüne gittim. Pıhtı atma gibi bir sorun yoksa, yada ailede öykü yoksa yapmıyorlar. Anca özelde ücretle yapılıyor. Oda 10 bin civarı
Pnrdrsn Gunes_-42 nasipten öte köy Yok haklısın. Bende pıhtılaşma var daha önce de pıhtı attım. Şimdi hamileyim. Hem ecopirin hap hem de kan sulandırıcı iğne oluyorum. Rabb’ime emanetiz.. bebeğim de ben de. Çok yolun başındayız daha 6+1… Tedbir her zmn iyidir.. Sana bu araştırmayı yaptıran da Rabb’im… Doktoruna danış aklında soru işareti kalmasın bu konuda
Gunes_-42 Pnrdrsn siz nasıl anladınız pıhtılaşmayı çok geçmiş olsun sağlıklı bir hamilelik dilerim inşallah sağlıcakla kucagimiza alırız evlatlarımızı
Pnrdrsn Gunes_-42 ben daha önce 2 doğum yaptım. Hiç düşüğüm yoktu. Çocuklarım saglikli hayattalar. 2016 senesinde pıhtı atınca araştırdılar. Hastanede yattım o zaman öğrendik genetikmis. Tasiyiciymisim.
Gunes_-42 Pnrdrsn anladım çoğunlukla genetik de olabiliyormuş çok geçmiş olsun rabbim bir daha yasatmaisn inşallah