Merhaba güzel anneler. Biz 6+3 haftalik olduk. Başından beri kanama alanim var ve hiç azalma olmadı. Progestan igne ve hap kullanıyorum. Cok dinlenemiyorum 6 yaşında oğlum var cok hareketli. Bugün kontrolüm vardi. Bebegi ve kalp atışını duyduk çok şükür ama kalp atisi istediğim gibi değil dedi 103 çıktı. Birde geç döllenme bizimki. Normal mi bilmiyorum. Cok moralim bozuk cok zor geçiyor bana dua edin nolur cok ağrılarım var ağlamak istiyorum ama bebek etkilenir diye sıkıyorum kendimi. Cok yıpratıcı geçiyor. İlk hamileliğim gibi olur sandım ama tam tersi geçiyor. Duanıza ihtiyacım var sağlıkla kalın ♡