Deryayurt superstar_00 hiç kullanmadım üstte kalsın diye yazıyorum 🌷 yaptın mı peki testi sonuç ne canım
superstar_00 Deryayurt Adetime 9 gün kala Prodector erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı kan verdim negatif çıktı beklemedeyim yarın sabah ilk idrarla yapmayı düşünüyorum.
Seval00seval Rahim filmi çektirdim iki gün sonra net pozitif gördüm farklı testle yaptım negatif çok yanıltıyor bu test çok güvenme derim
superstar_00 Busra_47 Adetime 6 gün var sabah ikinci idrarla yaptım silik çizgi çıktı. Fotoğrafta pek belli olmuyor.
Busra_47 superstar_00 canım dediğim gibi aynı test kullandım var gözüküyor 12 beta ile öğrendim 9 haftalık olduk bile
superstar_00 DilAra_123 ikinci silik çizgi hemen çıktı resimde biraz zor görünüyor elimde bir de kaset testler var dedim onları da adetime ya bir iki gün kala ya da adet olmazsam eğer sonrasında yapayım.