Mel53 Kızlar biz 31+5 haftalığız. Bugün ultrasona girdik, bebek 34 haftayla uyumlu ve nst de sancı 45 çıktı 2 tane. Benim kasıklarımda ağrı da oluyor sürekli? Sizce ben erken doğurur muyum, bu ve benzeri bişeyi yaşayan var mı??
Deletedmom111 Doğum olması için daha yüksek ve belli Aralıklarla aynı çıkması lazım benim 2 3 defa 65 çıktı doktor gayet normal dedi bende 34+3 üm