Kızlar reglim iki gün geçti test yaptım ikinci çizgiyi gördüm köye tatile geldik aile büyüklerine bir iki gün kalcaz akıntı gedi gibi hissetme lavaboya gittim kahvemsi kan gelmiş hemen ped koydım arada geliyor internet baktım yerleşme kanaması olabilir yazıyor hala burda doktor yok hamilemiyim bilmiyorum sadece teste dayanayarak hamile olduğumu düşündüm napcam allahım yarabbim yardım et