ilkainci 😀ilkini normal doğurdum ikincide korkuyorum sezaryen istiyorum ama sezaryende gözümü korkutuyor normal yapsam daha iyi diyorum .Suni sancı ile doğum yapmıştım öyle gözünde felaket senaryoları canlandırma ama kendi sancın geldiğinde daha rahat oluyor sanki az önce bir arkadaşımla konuştum kız kendi sancısıyla gitmiş doğurup çıktım diyor öyle olursa bende yine yaparım diyorum ama suni biraz can yakıcı olabiliyor yani benim için öyleydi herkesin acı eşiği bir değil .Karmakarışık yazdım kesin umarım anlaşılır 😀😀