Ay ne insanlar War gercekten anlamıyorum. Olabilir merak etmis normal mi nasıl diye sormuş, kıyaslama değil bu. İnsanız ya bir anneyiz yani herşeyi daha teferruatlı dusunebiliyoruz. Karşıdaki insanın psikolojisini bilmeden tepki wermek ne kadar doğru. Ben yıllarca türlü tedawiler gördüm bebek sahibi olabilmek için 7 yıl sonra elhamdülillah şimdi hamileyim we herşeyde ewhamlaniyorum acaba bu normal mi acaba bişey mi oldu diye akşama kadar düşünüp duruyorum. Hiç sabır, anlayış, nezaket kalmamış insanlarda para küte dalıyorlar herşeye..