29+6 haftalık hamileyim . İki gündür karnım çok sertleşiyor ve adım attıkça karnımın içi acıyor gibi. Yanlarımda ağrımaya başladı dün bugün daha iyiyim ama zor nefes alıyorum . Normal mi ? Bebek hareketleri var ama sankı eskisi gibi değil . Kötü bısey olsa heralde kanamam bıseyım olurdu dimi ? Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı ?