meltemslan Selam arkadaşlar, ikili ve dörtlü testler, fetal dna hakkında bilgi verir misiniz? Yaptırmamı önerir misiniz?
sherife45 Yaptırmakta fayda var Allah korusun sorun ile karşılaşınca ona göre önem alırsınız .Bilgi edinirsiniz Doğum yapacağınız hastaneyi ona göre seçersiniz. Taramalarla uğraşmayım derseniz fetal testi yaptırırsınız özel yapan firmalar var fiyat alırsınız doktorunuz. Zaten 1 2 firma öneriyor . Sonuç temiz gelirse hamilelik süreci boyunca rahat geçirirsiniz bende ikili yaptırdım riskli geldi amniyosentez yaptım sonuç bekliyorum şüphe insanı kemiriyor valla