Ozlmminiko Selam kizlar sali gunu 37. Haftamiza giriyoruz Allahin izniyle. 35. Haftamizda yuksek tansiyon problemimiz oldu ve 3 gun hastanede yatis yaptik. Simdi tansiyon ilaci ile birlikte dogum zamanini bekliyorum 🙏🏻 38. Haftada dogsa diye umud ediyorum 😅 kiyafetleri yikandi ama daha cantasina koymadim bugun koymayi dusunuyorum onlari da 😅 Gecen hafta kontrol de nst de hafif agrilar cikti ama bakalim ne zaman gelcek bizim hanimefendi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Bu arada gogus yaralari icin silverette siparisi verdim yarin kargom gelecek kullanmaya baslayacagim tecrubelerimi sizlerle paylasirim ins ise yarar 🙏🏻☺️
Glenyldz Ozlmminiko ne gelen var ne giden gelmiyo benim kız carsambaya 40 haftalık oluyom gelmiyevek bizim kız🤣
Cansugunel0619 Ozlmminiko 39+2 yiz dünden beri ayrı bir hareketliyiz sanki bir saniye durmaya niyeti yok hiç böyle yapmazdı canı sıkıldı herhalde minik adamın ama inatla aşağı inmem diyor sanki sıpa 😂😂
Meddythemama Bende salı günü 36 ya giriyorum. Doğum hızlansın diye türüyüşe başlicam kalkıcak halimde yok ama napim. Masaj falanda yapıyorum. Çömelme , merdiven çıkma vs. Bide 38 de kaplıcaya girmeyi düşünüyorum 10 dk falan 40 a kadar bekleyemicem. Mahvoldum bu 9. Ayda
Ozlmminiko Meddythemama cok fazla yuruyus yapamiyorum bende tansiyonum yukselicek diye. 35. Haftada mecburen izne ayrilmak zorunda kaldim evde de yattikca yatasim geliyor igcene uyusukluk coktu 🙄
suraybuke 37+4 ten merhaba 🐣 hastane çantamiz havlu kamera hariç tamam herşeyi koydum bunları bekletiyorum nedense 😂😂 bende dün 7 bin adım kadar yürüdüm kurbağa yürüyüşü diye bişey var pilates topuyla 4 tur yaptim . Perine masajına dün itibari ile başladım ama sanki biri tekme atmış gibi ağrısı oldu sabaha biseyim kalmadı. Comelip duruyorum squat yapıyorum ama 10 tane anca yapabiliyorum. Bugün karnım inmiş farkettim çünkü mide tarafi göğsümun altı hep semsert olurdu ama orası yumuşacık aşağıda şişlik var dört gözle nişan bekliyorum 😂😂 baya uzun oldu 🙈 tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum deyip susuyorum ,😂😂
Cans50 Bebeka sizinde mı planlı sezeryan ?Ya önceden gelirse diye korkuyor musunuz benim gibi ?Ben çok korkuyorum çünkü planlı zamanında gelsin istiyorum
Cans50 37+6 ama benim sezeryan olacağı için aniden gelmesinden korkuyorum o yüzden hiç hareket etmiyorum sanki hareket etsem birşey olacak gibi.Planlı sezeryan gününü bekler inş diyorum cuma ya da pazartesi planlı sezeryan olacak.Aniden yakalanmaktan korkuyorum çünkü aç olmam lazım vs kızlar inş zamanında gelir kızım
Bebeka Cans50 oğlumda öyle olmuştu😔 sabah girevegim sezaryene bir gün onceki gece sancilanip gittim. Sabah olcak bebegim gece 2de dogdu. Aslında bende korkuyorum yine aynisi olurmu diye. Ama napalim artık allah büyük
Cans50 Bebeka peki şunu soracağım tok karna olma dedi aç karna ol dedi bana doktor hadi diyelim tokuz ne olacak?Birde sancı olduğunu nasıl anladiniz? Diyelim sancı oldu nerden bileceğiz ?