duyguu11 Kızlar bir şey hissettim ama bağırsak hareketi mi tekme mi ayıramıyorum ama 4 kere üst üste belirgin pıt hissettim elimi koyduğumda da elimde de hissettim. Erken gibi ama çok zayıfım ben zayıflar net hissediyormuş galiba Tekme mi bu??😍
Barlasmomyy duyguu11 bu haftalarda tekme hissetmezsiniz muhtemelen seyirme gibi hareketlerdir yer değiştirme zamanları veya hareket ettiğinde pıt pıt gibi hareketler hissedersiniz çok küçük bağırsak hareketlerine de benziyor hissetmiş olma ihtimaliniz yüksek
gamze_gs88 duyguu11 hissederseniz ama tekmemi bilemıyorum ;)) bende 15 haftalıkda seyirme gibi hissettim sonra 17-18 iyice hareketlendi ve netleşti suan 19 haftalığım ve elime karnıma koydugumda hissediyorum net bir sekılde hatta çocuklarımda gözle görüyor hararetleri çok şükür herkesin hamilelgi farklı olabılır her bebek kendine özeldir
gamze_gs88 duyguu11 mesela geçen hafta kontrole gittmde ayağı resmen bacak kemiğime dayanmıştı doktora sordum evet tam orda ayağı var dedi 3 gün önce kontrolüm vardı girmeden önce ayağı ıle tekme attı sandım ulturasonda o hıssetıgım yerde kafası varmış suan kafası yada ayağı gibi ayrımlar yapmak zor gibi
Seymaaa05 Canım ben 19+5 im 18 den beri o sekılde hissediyorum ilk gebeliğim ☺️ hatta bi kaç gündür daha kuvvetli hissediyorum tekmedir 🤰
eceeelmn Ben 18.haftalarin sonunda hissetmiştim ancak elinizle hissedeceginiz kadar kas gücü yoktur diye biliyorum.24ten sonra dışarıdan görülür hale gelmişti 🤍
duyguu11 eceeelmn görünmüyor ama elimi iyice koyunca hissediyorum acaba gaz mı gaz olsa elimle hisseder miydim ki kafam karıştıı
eceeelmn ErsBegAs evet içinizden hissediliyor mesela bazen yürürken de hissediyordum pıt diye kayma hareketi gibi.bir süre sonra elle ayağıyla mi vurdu yer mi değiştirdi bir yere mi dayandı onu bile ayırt edeceksiniz
AybenYB duyguu11 18+1 iz elimi koyduğumda aynı sizin gibi hissediyorum hareketini, 16. Haftadan beri hissetmeye başladım ancak bu hafta elimde hissedilmeye başladıı, ilk hissettiğimde göbeğim seyriyormuş gibi oluyordu onlar da hareketmiş 🥹
Dmrzehra duyguu11 İlk gebeliğim 19+2 yim 18 haftanın başında minik hareketler tekmeler hissediyordum şuan daha net hissediyorum 😍
gunesveguney duyguu11 ben ilk hareketi 16. Haftada hissetmeye başladım şuan 17. Haftadayım gün içinde 4-5 defa düzenli hareketler hissediyorum artık hissettiğin hareketidir canım 🥹🙏🏼
hamcokelek33 Valla ben kilolu ve ilk gebeliğim olduğu halde 17den beri hissediyorum. Tabii başlarda daha zayıftı ama özellikle sırt üstü yatarken çok net hissediliyordu