Ozlemmdnr Kızlar 7 haftalık gebeyim regl olcak gibi karnım ağrıyo ve böyle çok hafif akıntım var sarı gibi bu durumu yaşayan varmı
Ozlemmdnr sutlukahve_ 1 hafta önce gittim herhangi bi sorun yoktu her ihtimale karşı progestan verdi de ozaman kahvrengi leke gelmişti bi sorun yok dedi ama bilemedim ya bol su içiyorum nerden bulaşıyor enfeksiyon onuda anlamıyorum
sutlukahve_ Ozlemmdnr valla bende anlamıyorum ya başka şeyler de olursa mutlaka görün bence bol bol su icmen çok iyi enfeksiyona baya iyi geliyor
Kartanesi-24 Ozlemmdnr bende progestan fitil olarak kullanıyorum ve sarı akıntılar oluyor fitilden kaynaklı sanırım canım 7+3 günlük hamileyim
Ozlemmdnr Kartanesi-24 anladım canım teşekkür ederim kanama olmadığı sürece normal deniliyor ama bakalım gözlemleyecegım bende inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🥰
hamcokelek33 O haftalarda regl olacak gibi sancılar bende de oluyordu doktorum normal demişti. Ama akıntı problemini doktorunuza mutlaka söyleyin mutlaka fitile başlatır