Zeynepackgz İdrar tersi yaptim norml erken değil adetim yrn Yapr yapmaz çift çizgi çıktı acile gittim almadı sağlık kabinine gittim pozitif negatiflk baktı pozitif çıktı ama beta gibi değer çıkmıyor yrn sağlık ocağına gidicem sizce sevinmelimiym
zbydslck Zeynepackgz tabii ki sevin canm 😅 hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Kan verebilirsin ya da direk kadın doğuma gidip muayene de olabilirsin belki gebeliğin yenidir keseyi görürler bebeği göremezsin ama muayene olman da iyi olur senin için
Parinas Zeynepackgz pozitif negatiflik nedir bilmiyorum ama idrar tahliliyse olmayan bebiş iki tahlilde de poziti vermezdi bence. Sağlıkla ilerlesin 🌸
Seymaaa10 Zeynepackgz bende bugün aynı seyleri yaşadım acilden almadılar yarin saglik ocagina gidicem benimde hemen cikti cizgi ikisindede ama biz onu baz almıyoruz dedi hemsireler
Zeynepackgz zbydslck sağol canım kan saglik kabininde verdim pozitif çıktı ama kadın doğuma randevu alcam hemen
Zeynepackgz Seymaaa10 bn dayanamadm sağlık kabinine gittim valla orda kan aldılar pozitif çıktı ordada yrn kadın doğuma gidicem