Edaaaz 36ıncı haftadayım bugün ilk defa ağrı sancı hissettim doktor kontrolüm vardı açılmama baktı yok dedi ama korkmaya başladım hemen doğum olur mı yoksa ara sıra ağrı olması normal mi bebekte baş aşağı pozisyonda
Dhdhdbfhfn @Edaaaz bende 36+2yim şuan bende de ara ara sancı oluyor ama düzenli değil ve benim bebeğimde baş geliş her sancı geldiğinde acaba bu sefer mi geliyor diye tedirgin oluyorum ilk gebeliğim 😄 Nstye bağlamaya başladılar mi sizi
Edaaaz Dhdhdbfhfn evet başladılar sancı çıkmadı onda sadece uzun süren ağrın olursa gel mutlaka dedi,ay hiç hazır hissetmiyorum umarım iki üç hafta daha geçer sıkıntısız
Fatime217 Merhaba ben yarın 37 haftalık olucam şimdiye kadar nstye girmedim yarın kontrölde girerim diye düşünüyorum ama açıklık köntrölüde yapar mı doktor sizin süreçleriniz nasıl geçti gören cevaplarsa sevinirim
mahirsmom Fatime217 bu haftaya kadar neden almadı ki doktor nstye? Açıklık kontrolü bilemem ama bana 38de yani haftaya çatı muayenesi yapacağını söyledi doktorum