bereninannesi__ Nasipse bir kızımız olacak. Biz Beren düşünüyorduk. Dün kayınvalidem ses atmış ki eşimin babası Helen olsun demiş. Kötü bir isim değil ama yanına hiç bir şey uyduramadık sizce nasıl
Lunapark bereninannesi__ ikisi de güzel Beren biraz daha fazla tercih edilmiş olabilir.Daha özel olsun isterseniz Helen olabilir🌸 tek isim sevdiğim için yanlarına isim düşünmezdim.sağlıkla kucağınıza alın inş 🌺