Nurellaaaaaaa1212 Burayı test günlüğüm ilan ediyorum 😂 bat 5 şubat 2 günde 1 test yapacağım. Bana test yapmamak için kendini sıkmak doğru gelmiyor. Gün gün takip etmek daha içimi rahatlattığını düşünüyorum. Reglye 7 gün kala negatif 5 gün kala tekrarlayacağım
Nurellaaaaaaa1212 Nurellaaaaaaa1212 bu arada oncomed erken gebelik testi kuruma çizgisi çıkarıyor bilginize
heyecanlihamile Yaaaa ahahahhaa aynı bensin ya :) benimde bat 4 Şubat ve iki kere test yaptım negatif :) insallah güzel haberleri alırız ya 🫶🏻💕🧿🤰
Nurellaaaaaaa1212 heyecanlihamile ben 10 kere yapmışımdır test bağımlısıyım 😂 bu ay olmasa sonraki ay sonraki ay olmazsa 5 ay 1 sene çıkıcak illaki pozitif. Test yapmamak için kendini sıkamam aklım orda kalır yaparım negoyu görürüm sorunn yok 😂😂
Nurellaaaaaaa1212 heyecanlihamile daha var bu arada benim çatlamanın 7. Günü zaten çıkmazdı ama gün gün varsa silikliği takip etmek istiyorum koşa koşa kan vermicem. Takvime göre bi 4 haftanın ortalarına kadar
heyecanlihamile Nurellaaaaaaa1212 ya çok tatlısınız kahkaha attım bende öyleyim negatifi göreceğimi bile bile test yapıp duruyorum ahahhahahaha inanıyorum göreceğiz çift çizgiyi hayırlısıyla 😆😆💕💕💕
NoName_ Nurellaaaaaaa1212 o negatifi görmemek için test yapmaktan çok kaçardım 🥹3,5 sene boyunca..rabbim nasip etti yine bi negatif görücem sanarken 🥹
Nurellaaaaaaa1212 Lunapark daha önce 3 gebeliğim oldu biri sağ çok şükür. Bir düşük bir erken doğumum var. Daha önce planlı gebe kalmadım hep korunurken (doğru düzgün korunamamışken desem daha doğru) tuttu. Yumurtlamayı falan bile yeni öğrendim. Bu ay daha ilk ayım. Şimdi kızma bana aylarca deneyen var diye onlara sonsuz saygım var yani bu ay zaman geçmedi resmen Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. 💕
Lunapark Nurellaaaaaaa1212 neden kızayım ben de erkenden yapardım dayanamıyordum merak ediyordum.heyecanınızı anlıyorum.herşey gönlünüzce olsun sağlıkla 🌸🌺
Meridaily Nurellaaaaaaa1212 sizi çok iyi anlıyorum, ben de sistemli olarak ilk kez denedim. 7 yıllık evliyim bir düşüğüm var. Sizdr kendımı gördüm 🥹 10 günden fazladır test yapıyorum ben de 😁 yok duramıyorum 🤣🤣
Nurellaaaaaaa1212 heyecanlihamile ama kız böylr negatif görüp görüp sonra şak diye pozitifi görünce bayılma hahaha şak diye
heyecanlihamile Nurellaaaaaaa1212 vallahi ilk denememiz , ilk bebeğimiz olacak nasipse , heyecandan ne yaparım bilemem ahahaha
Nurellaaaaaaa1212 heyecanlihamile bu ay 3 sene falan sürdü bana. Gerçekten geçmiyor. Bi bakıyorum kasığım ağrıyor sonra hamileliği unutunca geçiyor şizofren gibiyim aynı. Şuan tek gerçek belirtim akıntım o da gözle görülebildiği için kdkddpfll şu yabancılardaki dijital testlerden istiyorum cok heyecanlı böyle çizgi aramak zor geliyor 😂
Nurellaaaaaaa1212 heyecanlihamile ben evlendiğim gece hamile kalmışım. Eşimle planlar yapıyoruz işte krediyle araba alıcaz falan ikimizde çalışıyoruz. 9 haftalık öğrendim bebeğimi regl geçmiş gitmiş çocuk tutunmuş her işi kendi görmüş bana cinsiyetini öğrenmek kalmıştı nerdeyse. Allah herkese bu kolaylığı versin diyorum. Yumurtlamadan falan bi haber
heyecanlihamile Nurellaaaaaaa1212 yaaa nasipte varsa oluyor demek ki 🥹🫶🏻♥️ amin amin rabbim herkese böyle kolaylıkla nasip etsin vallahi çok duygulandim
Nurellaaaaaaa1212 Meridaily şimdi istedik ya olmaz. Doktorum diyor ki sen bir şeyi isteyerek yapma istemeden yapınca oluyor kazara hamile kalmaya çalış 😂 şakası bir yana Allah öncelikle hayırlı hamilelik sonra da hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin zamanı önemli değil. İnan sağlıksız bir gebeliğim oldu kromozom bozukluğundan kaybettim olsun diye istiyordum dedim ki şimdi Allahım sağlıksız ise hiç olmasın sağlıklıysa nasip et
Meridaily Nurellaaaaaaa1212 kız ben de öyle hamile kaldım nasıl oldu anlamadım şok olmuştuk🤣 sonrası düşük oldu gerçi ama 😔cidden öyle olunca hamile kalınıyor ya🥹🤲🏻 ben de hep öyle dua ederim Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Nurellaaaaaaa1212 Meridaily hayatımda ilk kez test yapmıştım üstünü de okumadım biliyorum ama çift çizginin pozitif olduğunu testi yaptım eşim diyor ki hamilelik yok aşkım tek çizgi çıkarsa hamilesin demek bence diyor kdlflrl kocaman iki çizgi var başında tartışıyoruz yok ya çift olunca hamilelik var diyorum. Sonra üstünü okuduk öyle anladık 😂