Arelim Vuslat123 canım 32 haftalıktan sonra ye çok erken başlamışsın zararlı tabiki doktorum bana 32 den sonra önerdii şuan 38+2 haftalığım
Gamze88 Vuslat123 bi iki taneden bişi olmaz ,abartım yemedikten sonra korkulacak bişi olduğunu sanmıyorum ,böyle küçük şeylerle aklını bulandırmalarına da izin verme bence
mercimekkkannesi Vuslat123 ben de yemiştim 2 tane ama bilmiyodum çok şükğr bi sıkıntı olmadı dikkat etmek lazım ama 1 taneyle de düşük yapmaz balım canını sıkma herşeyin azı yarar çoğu zarar demişler 😊
Zmraemr Her duyduğunuza itibar etmeyin. Hamileliğin tadını çıkarın 9 ay boyunca bu şekilde olursanız işkence gibi geçer rahat olun
Brsnhsm Vuslat123 iyi de ben hergün 3 tane hurma yiyorum. Hiç duymamıştım düşük sebebi diye. 12 haftayı da geçtim bi sıkıntı da olmadı şimdiye kadar ama
Htckrt Benim çevremde de bol bol hurma ye derler ama düşük nedeni olduğunu ilk defa duyuyorum. İlk haftalarda çok yemiştim şükür bir sorunum yok
SevgibiR Vuslat123 ben kuccukken de yedim bebek ama her gün değil bazen kan şekerini düzenler hurma hem bişi olmadi 🤷
Nazli18 Canım ben hiç hurma olayını bilmiyordum 6. Haftamda günde 3 tane yiyordum belki 10 gün yemisimdir cahillik işte duyunca direk bıraktım herhangi bir sorun olmadı çok şükür
Songlkaraduman Vuslat123 iki gün önce 10 taneye yakın yedim herhangi birşey olacağını zannetmiyorum niye düşük yaptırsın ki
Sevim43 Vuslat123 canım doktorum her gün 1 tane akşam yemeklerinden önce ye ve güzelce çiğne 1 bardakta su iç demişti ;)) bende şuan 19 haftalık hamileyim yaptım birsey olmaz Allah’ın izniyle ilk 3 ay yemiştim hemde :))
whiplash Ben 2 3 yiyordum ilk aylarda hiç bir şey olmuyor. Her duyduğunuza itibar etmeyin. Bir bebeğin düşmesi o kadar kolay değil eğer sağlıklı bir bebekse.
Sedaahmet Vuslat123 düşük yaptığinı hic duymadım ben. Süt yapar derler genelde benim cevrem. Cezayirden eşimin arkadası getirmiş banada hurma. 26.haftadan beri yiyorum. Suan 32 haftalığım. Günde 3 tane felan yiyorum. Şukür bi sıkıntım olmadı.