Nzl_1999 Evet kızlar cinsiyetimiz 21 haftalık öğrendik kendini göstermeyen oğluşum olucak şok oldum 3 farklı dr göstermiyor kız olabilir dedi bugün araştırma hastanesi bu neyini göstermiyor baş baya ortada erkek dedi şok oldm
Cicek_bahcesi Nzl_1999 hangi doktor dedi onu göstermiyor kız diye 🤣 benim de oğlum kendini hiç göstermedi 17, hafta biterken öğrendik doktorlar kemik yapısından herşeyden anlıyorlar kendini göstermiyor kız diyen doktoru da ilk defa duyuyorum
Esraa00 Nzl_1999 yaa hayırlı olsun canım benim 🌸 Gerçekten bu arada anne ilk ne hissediyorsa o bence de İstek değil his 😅 Bende ne kız ne erkek yok ama öğrendiğim günden beri erkek hissediyordum öyleymişte🐣
Nzl_1999 Cicek_bahcesi yok cnm ya 3.gebeliğim 3 dr gözükmüyor ama kız yüksek ihtimalle hatta biz alıştık adını dahi canan koyucaktık ama derler ya anneler hisseder hep eşime dedim sonuçta göstermiyor erkek olabilir bugün direk Dr erkek deyince şok oldm
hemsireblog1 İlk hissedilen çıkıyor olayı gerçek mi ya 🥹 erkek hissediyorum hiç kız hissim yok jsjdjsjdj daha 9+3 teyim çok var öğrenmeye
Emneyldzlarr_50 Bende baştan beri erkek hissediyorum canım ilk çocuğum erkek acaba ondan mı diyorum ama bekleyeceğiz 3 hafta da daha
Nzl_1999 Esraa00 valla bn de cnm o kadar Dr bu kız dedi ben inatla erkek dedim çünkü iki kızım var hiç bir şekilde hamileliğim aynı geçmedi ve hep iki kızımada içime doğdu kız demiştm annenin ilk hissi önemli bence