Tugbaaask Kızlar 20 ocakta beta 2883 çıktı bugün verdim 25798 çıktı. Geçen hafta kese gördük ama mercimek gibi dedi sizce embriyo varmıdır boş gebelik değildir demi çok korkuyorum ilk bebeğimiz ve çok istiyoruz ❤️🥹