icoz24 8 haftalık gebeyim çok hastayım grip oldum doktor antibiyotik verdi ama hala tereddüt ediyorum sizde kullanmalı mıyım kızlar?
Esum48 icoz24 kullan canim ilerlerse enfeksiyona donusur bebege de gecer gebelik ve emzirmede sorun yaratmayan 2 antibiyotik augmentik ve amoklavin
Glhayat_54 Hamilelik olmasada Kolay kolay verilmez antibiyotik. Demikki gerekli görmüş ki vermiş bence kullanın,hastalığınız sonra daha çok ilerleyebilir Çok gecmiş olsun 🌸
Kubra_811 Ben de 16 haftalık hamileyim çok ağır grip atlatıyom bana da verdi mecbur kullandım boğaz enfeksiyonu geçiriyorum